top of page

הזמנה ואזור אישי

עיצבתם את הקבצים ובחרתם כריכה? 
מצוין, פה מסתיימת העבודה שלכם ומתחילה העבודה שלנו.
לפני שאתם שולחים את העבודה, יש כמה נקודות שכדאי לוודא: 
 
את קבצי האלבום יש לעצב כגודל האלבום הפתוח (לדוגמה 30/80) ולסגור בפורמט  JPG, RGB – 300dpi. פרופיל צבע sRGB.
מספור הקבצים יתבצע לפי סדר ההופעה באלבום -  03 , 02 , 01 וכו'.

 

בליד – מכיוון שלאחר הבנייה חותכים את האלבום מכל הצדדים ליישור, יש להתחשב בבליד פנימי של 1 ס"מ לפחות מסביב לדף.
המשמעות היא עיצוב מלא על כל גודל הדף תוך הימנעות מחריגה של פרטים קטנים וחשובים (כמו ראש בתמונה קטנה שחשוב שלא ייחתך) מעבר לקו הבליד.

אם העיצוב כולל שוליים, עליהם להיות בעובי 1 ס"מ לפחות.

בליד של 1 ס"מ נותן מרווח ביטחון ורלוונטי במיוחד כאשר ישנם אלבומי הורים נוספים קטנים יותר.

להסבר על סוגי כריכות מודפסות - ספר ותמונה, גדלי עיצוב לכריכות פול פריים - אקריל / זכוכית ותבניות עיצוב להורדה.

זמן עבודה ומשלוחים

 

זמן העבודה להשלמת הזמנה הוא עד 4 ימי עבודה.

את האלבומים ניתן לאסוף ישירות מאתנו או להשתמש בשירות המשלוחים שאנו מציעים (באמצעות חברת שליחויות) לכל הארץ.
זמן המשלוח הוא עד 3 ימי עבודה לערים (בדרך כלל נמסר תוך יום) ועד 5 ימי עבודה ליישובים.

חשוב להדגיש שהמשלוחים מבוצעים ע"י חברה חיצונית ולעתים ישנם עיכובים מעבר לזמנים האלו. 
מאחר ואנחנו לא יכולים להתחייב לזמני ההפצה, במקרים בהם זמן המסירה הוא קריטי מומלץ לאסוף את העבודה באופן עצמאי.

 

הזמנות דחופות

 

אם נדרשת עבודה בזמן קצר יותר מזמן העבודה הרגיל, ישנה אפשרות לבצע הזמנה דחופה.

הזמנות דחופות עוברות בתהליך מיוחד ששונה מהתהליך הרגיל וכולל בנייה ידנית עם דפי דבק מיוחדים ויקרים יותר וזמן עבודה ממושך יותר הדורש יותר משאבים מאשר בתהליך הרגיל.

התהליך הדחוף יקר יותר ואנו גובים במקרים אלה תוספת שמגלמת את העלויות שלנו.

תקלות בעבודה

 

חשוב לקחת בחשבון, לעתים עם קבלת העבודה מתגלה בה תקלה (טעות בעיצוב שנשלח אלינו, טעות איות בעיצוב, טעות בטופס ההזמנה שנשלח או טעות שלנו בייצור או ברישום ההזמנה).
המקור לטעות יכול להיות הלקוח, הצלם, המעצב או אנחנו.

אנו מחילים תהליך מסודר של בקרה ובדיקה קפדניים לפני משלוח עבודה ועושים את המרב כדי למנוע תקלות מהצד שלנו ככל שהדבר ניתן. עם זאת, אין דרך למנוע תקלות ב 100%,  ללא קשר לגורם האחראי לטעות.

הטיפול בתקלה שדורשת החזרת העבודה אלינו כולל איסוף ע"י חברת המשלוחים, תיקון העבודה ומשלוח חזרה ללקוח. כאשר מדובר בתקלה שלנו, הטיפול הוא ללא עלות.

לצורך טיפול מהיר ויעיל, אנא פתחו ובדקו את המוצר עם קבלתו. במקרה של פגם, יש לעדכן אותנו עד 2 ימי עסקים ממועד הקבלה.

תהליך הטיפול הכולל החזרה, טיפול ומשלוח מחדש לוקח זמן וכולל את זמני המשלוחים שאינם תלויים בנו.

לכן כאשר מדובר בעבודה עם מועד נדרש קשיח (לדוגמה אלבום בוק שנדרש לאירוע), מומלץ מאוד לתכנן את הזמנים כך שהעבודה תהיה מוכנה ותגיע ליעדה זמן מספיק לפני המועד בו היא נדרשת, כך שבמקרה הצורך יהיה זמן מספיק לטפל בתקלה.

bottom of page